Måste Måste Måste överleva hösten och vintern...

... för sen kommer våren och värmen! Det vet jag att den gör. Det gör den varje år.
Okej, okej, mer eller mindre varje år, men den kommer tillbaka!
Jag måste bara stå ut i ca 7 månader... 7 månaders mörker och kyla, det är väl ingenting?
Jag har ju överlevt varje vinter i 28 år, så jag vet att jag KAN klara det. Med nöd och näppe iofs men klarar det, det gör jag!

Solen, ljuset och värmen... de kommer tillbaka, om inte annat så om 7 månader.....


Kommentarer
Postat av: Mamman

Sommaren var kort - nu har den regnat bort - håller med dig..vintern blir tung om vi inte får lite sol o värme igen / Kram

2010-09-03 @ 22:15:32
Postat av: Sofie

Ja eller hur... Det kommer bli en låååång höst/vinter :( Kram

2010-09-03 @ 23:49:49
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback