Min lilla TusseMåns har nu fått somna in...

Vila i frid Månsan!

Måns som varit en del av vår familj i nästan 15 år fick somna in i tisdags...
Många är de nätter då han värmt min säng hemma hos mamma. 
Många är de dagar då han stolt kommit hem med både fåglar och sorkar och jag varit på väg att kräkas.
Många är de gånger då han rymt hemifrån för att han blev sur för att jag åkte på semester. Men självklart kom vi båda hem igen :)

Rollo..... Nu får du ta hand om lilla Månsan!
PUSS PÅ ER MINA ÄNGLAR...



Kommentarer
Postat av: Mamman

Ja det var tråkigt..../Kram

2010-09-03 @ 22:16:47
Postat av: Sofie

Ja, lilleplutten... Kram

2010-09-03 @ 23:50:48
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Nenna

Men herregud, är det New forest Rollo som syndes på tävlingsbanorna för sisådär en 12-14 år sedan?

2010-09-18 @ 10:50:14
Postat av: Sofie

Nenna: Ja det stämmer! Det är Rollo, min älskade älskade tävlingsponny! Hur kommer det sig att du minns honom...? :)

2010-09-18 @ 11:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback