Mina träningsveckor v 37 & 38

Om ni undrar hur det går med mina träningsveckor som jag lägger ut varje vecka så går det inte så bra :)

Har varit förkyld/snorig/haft ont i halsen så de senaste två veckorna har det inte blivit någon träning alls.  Nä, det var nog Stockholm Halvmarathon som jag rörde på mig sist.
Känns sådär får man väl erkänna, haha, men jag tror ändå att kroppen säkert blir glad över lite långvila. Får hoppas att den istället suger åt sig av träningen när det väl säts igång igen.
Får se om det blir nåt pass i helgen, jag tror inte det... Men någon powerwalk ska jag väl iaf lyckas ge mig ut på, jag är ju inte SJUK utan bara yttepyttelite krasslig.

Nu är det fredag och långledigt....

Idag har jag och Paris varit på långpromenad upp till mitt gamla jobb, kul att få tjitttjatta lite och uppdatera sig luite :)
Lörsan älskar att strosa hela Karlavägen fram och tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback