Säljes: Supersnygga mockastövlar!

Inte mina skor tyvärr, då hade jag behållt dem, haha :) Tyvärr är de inte min storlek heller, så jag har lovat att lägga in ett litet inlägg så får vi hoppas att de hamnar hos någon "bättre behövande".

MOCKASTÖVLAR

Storlek 39
Obetydligt använda

Vid upptill samt inbyggd platå fram. Insida i skinn. Skafthöjd vid uppvik 24 cm. Klack i träimitation, 12 cm. Gummisula. 100% läder.

Nypris: 800:-
Säljes för: ca 600:-

Vid intresse, släng in en kommentar nedan eller maila ägarinnan:
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj,



jag köper dem gärna. Supersnygga! Ring om det är aktuellt. Maila tillbaka så bestämmr vi hur det ska gå till.



Kram!

2010-09-23 @ 20:01:45
Postat av: Sofie

Anna: Ja visst är de!! Surt att de inte är i min storlek... :(

Jag lämnar vidare din mailadress till Johanna (som är ägarinnan) så får vi se om ni kan lösa det :)



Hoppas allt är bra med dig! KRAM

2010-09-23 @ 20:50:18
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback