Vardagslyx och vardagsmat

Nu har jag precis korkat upp en liiiten flaska bubbel ( en onsdag?!? Jag vet... säg till mig om jag börjar spåra! ;)  ) Jag & Darling ska ner till Sturehof och lyxa till det med lite skaldjur så här mitt i veckan, i all enkelhet!

Men faktiskt! Jag tog med mig Vendela igår kväll så åkte vi iväg och STORhandlade :) Jag har letat fram en himla massa goda recept som låter som nåt för mig!
Vad sägs om Köttfärslimpa! Asiatisk kycklinggryta! Vilda järpar! Det här kommer sluta med succé om jag får till det, haha! Jag planerar nämligen att bli den bästa tänkbara fru man kan ha och va...ehhh....

Well well, idag damp startbeviset till Hässelbyloppet ner i brevinkastet. 1,5 vecka kvar till årets sista lopp. Minns banan från förra året som väldigt flack och bra så det ska bli skoj att springa.

Nä, nog tjatat om mig! Nu måste jag göra mig iordning!
Berätta gärna om ni haft nåt kul för er på sista tiden, så tråkigt med denna envägskommunikation ;)





Kommentarer
Postat av: Sofia

Vardagslyx gillas =) Ha så trevligt!

2010-09-29 @ 20:30:16
URL: http://swigg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gryyyyyyyym du är som har storhandlat tycker jag!! Duktigt!! Nu kommer det bli lättare att laga mat tror jag. Ring om det är något. Gjorde en riktigt god kycklinggratäng igår.. inte så nyttig men god!! :) Kram

2010-09-29 @ 21:10:51
URL: http://hannisfashionista.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tackar Tackar! :)

2010-09-30 @ 13:59:20
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback