Veckans träning v 35 - 2010

Denna vecka har fokus legat på kondition.
Halvmaran den 11 september kommer onekligen lite väl tidigt för min del... jag har inte sprungit en enda vända över 15 km sen Stockholm Marathon i juni. Men jag tror att jag kommit ikapp liiite denna vecka iaf.
15 km löpningen i Ursvik i lördags var tuff, många och långa backar. 12 km powerwalk har oxå varit givande då man får in tiden i kroppen, halvmaran kommer springas på strax under 2 timmar och det är vad det tar att gå 12 km.

Måndag: -----
Tisdag: 12 km Powerwalk - Brunnsviken
Onsdag: 12 km löpning - Brunnsviken
Torsdag: 1h Bodypump
Fredag: -----
Lördag: 15 km löpning - Ursvik
Söndag: 12 km powerwalk - Djurgårdsbrunnskanalen


Kommentarer
Postat av: A-L

wow... vilka snygga kläder, blir sugen att springa bara jag ser dem :-)

bra träningsvecka....

det kaske blir en vända ner på stan på lördag..

KRAM

2010-09-07 @ 09:41:24
Postat av: Sofie

Taaack! :)

Blev så glad så glad när de hängde framför mig helt plötsligt!

Om du ser mig får du skrika så jag blir lite peppad, troligtvis har jag min nya outfit på mig, haha!



Fan, jag vill ju se dina träningsveckor oxå! Du får lägga in dem här.... eller maila över. Har ju försjutton peppat varandra i 4 år!

KRAM!

2010-09-07 @ 20:24:30
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback