Vi som vill ha helg nu klappar nu-Klapp Klapp!

Snart är det helg-supa och svälj! Haha, nä så illa däran är jag inte så jag måste leka fjortis igen ;) Men jag är sugen på att hitta på nåt skoj! Klä upp mig...dricka vin...dansa...

Kusin Emelie är här och hälsar på över helgen så det är myys! Jag ska ju springa Stockholm Halvmarathon på lördag är det tänkt, dock har jag haft ont i halsen senaste dagarna och man ska tydligen inte springa med halsont har jag hört... Jag siktar på att starta, men tänker ju inte riskera att dö på kuppen. Vi får helt enkelt vänta och se om jag står på startlinjen 16.10 på lördag :)

Nu ska jag smyga in i köket och se om jag lyckades med min kladdkaka... Jag var GRYM på att göra kladdkaka när jag bodde hemma! Blev säkert minst en i veckan :) Men sen hände nåt och det blev bara sockerkaka av dem varenda gång :( skittorra och inte alls kladdiga som de ska vara. Då ledsnade jag på att baka kladdkaka, insåg att det var säkrare kort att köpa färdiga istället.
Håll tummarna för att jag är in the zoon denna gång!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Heeej

Hoppas du lyckas med din kladdkaka, det är typ det enda som jag kan baka om ens det:s

Så synd att viinte kan komma med ut i helgen, känner verkligen för att göra nått kul jag med nu innan all helgtjänstgöring kommer igång, för då kommer det blir svårt med utgång på ett bra tag framöver....Men spara lite Partykänslor till den 25:e, så är jag mer än gärna på för fetsligheter.=)

Kram kram

2010-09-09 @ 20:21:42
Postat av: Mamman

Ja du lilla gumman....hur många gånger har jag talat om att du ska inte vispa ....bara röra.... sen GLÖM inte bort kakan!! lite lägre temp och kortare tid..... jag LOVAR kladdigt och smarrigt... Kram

2010-09-09 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback