Bröllopsinbjudan till majbröllop!

Åhhhh!!!
Vet ni vad som damp ned i brevinkastet igår då? Nä, klart ni inte vet!
En bröllopsinbjudan!!

Wiiihuuu!
Så i maj bli det bröllop... och i juni blir det bröllop... Någon frivillig som har lust att slå till ned bröllop i juli kanske?? Jag tycker nämligen att det är himla fint och romantiskt med bröllop :)
Speciellt efter att man själv har gift sig. Först då förstår man vilken oerhörd känsla det är för brudparet att stå där. Och dessutom inser man vilket enormt arbete de lagt ned på att ordna med hela bröllopet!

Det är liksom, nu kanske jag tar i men, typ 1000 saker som det ska fixas med! Allt från petitesser såsom vilken typ av blomma som ska ingå i buketten till vad som ska serveras på middagen! Och där emellan är det, ja typ, 998 andra saker som ska ordnas.
I know, been there done that!
Men det hör liksom till själva grejen med att gifta sig tycker jag.
För mig var det inte bara de 45 minutrarna i kyrkan som står för vårt bröllop. Utan det är hela året med planering, där man på något sätt kommer ännu närmare varandra och lär känna både sin egen och sin blivande mans viljor.
Vad är viktigt för mig? Var tycker vi lika? Hur bra är jag på att kompromissa? Och hur bra är vi på det teamwork som bröllopsplanering är?

Opps, nu svamlade jag iväg lite.
Var var jag? Jo! Bröllopsinbjudan ja! Det är "NorgeJohanna" och Lars som ska gifta sig. Som jag skrivit tidigare så varken bor eller kommer hon från Norge, men hennes blivande man gör det. Jag måste liksom hitta på smeknamn eftersom jag har för många Johannor i mitt liv. 
Alltså... inte FÖR många! Utan många. Och jag måste hålla isär dem bland folk så då för det bli så :)

http://hannisfashionista.blogg.se/ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback