Dagens.... vardag!

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Eller, mycket har jag gjort men absolut inget av intresse, haha.

Började med några timmars plugg på fm, gick och tränade mellan 12-13, käkade falafel till lunch. Satte mig på balkongen och pluggade lite till. Insåg dock att jag inte hade full fokus så flyttade in i köket istället.
Vad mer? Middag blev kyckling och potatissallad. Nu under kvällen har jag lassat in massa tomma flyttkartonger och annat skräp som blivit efter flytten.

Nu kommer sånt här tråkigt pluggprat igen... men nu är det illa!
Jag har prov i finansiering och kalkylering på FREDAG, och jag är helt ärlig när jag säger att jag har noll koll!
På riktigt.
Jag har liksom hamnat efter pga av jag lagt all fokus på Företagsekonomin, och det straffar sig nu. Har liksom skjutit det framför mig och tänkt att jag SKA sätta mig och läsa, men nu med flytten och allt så har jag helt struntat i pluggandet.
Känns rätt ostabilt inför fredagen :( Men har lovat mig själv att jag ska ta mig tusan sitta HELA dagen imorgon!
Förutom vid lunch då jag ska träffa Louise... Men äta bör man ju liksom ;)
På tisdag har vi återigen prov i Företagsekonomi, så helgen kommer bestå a plugg. Det MÅSTE den göra! Diciplin nu Sofie!

Hahaha, nedan ser ni ett mms som jag fick av min kära vän Vendela för några dagar sen ;)
Påminner lite om ett födelsedagskort som jag fick när vi var yngre...
Då stod det: "Du är tjejen som har allt... Till och med födelsedag!!!"
Haha, hon är rolig hon min goa vän :) :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och nu framstår jag som en jävligt avundsjuk Person men vi bjuder på det!

2011-04-29 @ 23:55:11
Postat av: Sofie

Hahaha, inte då! Bara kul med någon med humor :)

2011-04-30 @ 08:25:47
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback