Haha, inser ni oxå hur måttligt road jag s...

img_5551 (MMS)

Haha, inser ni oxå hur måttligt road jag ser ut att vara... ;) Men faktiskt, det är inte så illa som det ser ut. Jag har prov imorgon och har fram till igår haft ett hatkapitell som bara vägrat sätta sig i huvudet! Men så plötsligt, igår em, så lossnade det och jag fattar! Nu sitter jag och gör övningar som jag vägrat ta mig an tidigare och ekvationerna går ihop, yeeey! Man kan säga att det var i grevens tid, haha! Imorgon är det som sagt prov och jag känner mig numer ganska lugn...


Kommentarer
Postat av: Mamman

Den där berömda 5 öringen som trillat ner ..... duktigt ! /Kram

2011-04-11 @ 17:11:05
Postat av: Sofie

Precis! Var liksom beredd på att gå dit och skriva ett stort frågeteckan men så plötsligt såtrillade den ned :)

2011-04-11 @ 22:08:06
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback