Hahaha, jag är redan så sjukt less på vår ...

img_2951 (MMS)

Hahaha, jag är redan så sjukt less på vår nya mataffär! Så mycket har sprungit där sen vi flyttade in! Några dagar har det blivit 3 (tre!) gånger på en dag. Och minst har det varit två ggr per dag... Nä! Snart ska det bli ordning på torpet då en STORhandling ska göras! Vill dock vänta in den nya kyl & frysen som vi har beställt. Joo... Det fanns faktiskt en sprillans ny uppsättning kyl o frys här när vi flyttade in, men vi är inte helt förtjusta i utformningen. De är "inbygga", vilket säkert många gillar men inte jag. Jag tycker att det ser ut som ett städskåp :( Hoppas på att de nya kommer imorgon! Sen ska jag handla upp så vi har ett gigantiskt matförråd med massor med nyttiga råvaror! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback