Ikväll hänger jag hemma hos Vendela och ti...

img_7902 (MMS)

Ikväll hänger jag hemma hos Vendela och tittar på Desperate Housewives. Jag fullkomligt älskar den serien! Men! Popcornskålen är redan tom, Vendela sitter och pluggar och Paris har somnat. Vart är världen på väg?? Vart är engagemanget?? Jag sitter iaf och skrattar för mig själv :)  Annars då? Jo bra, tackar som frågar! ;) Jag fick tillbaka FEK B provet idag och MVGt satt återigen som en smäck! Jättekul! Börjar tro att jag har lite läggning för pluggande trots allt ;) men vi får se vad det leder till när jag är klar. Om man vill jobba med det eller inte. Än känns det absolut inte som att jag har tillräckliga kunskaper att kliva in på en arbetsintervju och säga "Hej! Jag vill gärna vara er ekonomiassistent!" Men å andra sidan så är det väl så att man som assistent formas efter jobbet man hamnar på...så om man bara har någorlunda koll så kan man fortsätta lära sig på plats. Well, vi är inte där än :) I sommar har jag 10 veckors sommarlov, bara att njuta! Eller kanske jobba, vi får se. Det smartaste vore att ta någon slags praktikplats/billig hjälpreda som ekonomiassistent åt något företag för att inte tappa för mycket av det man lärt sig...


Kommentarer
Postat av: Mamman

Grattis än en gång..... ja du har nog lite fallenhet för att plugga...eller så beror det på din envishet när du ger dig in i något... Kram PS Linus solglasögon ligger kvar här DS

2011-04-27 @ 14:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback