Ja, jag säger då det... DÅLIGT av mig att ...

img_9689 (MMS)

Ja, jag säger då det... DÅLIGT av mig att inte plugga idag!!! Men vet ni... jag är inte förvånad och jag känner igen mitt beteende. Jag har nämligen alltid varit tävlingsmänniska, och siktar alltid högt så länge jag vet att jag är bra på det jag gör. Men när jag känner att jag inte ligger i framkant, då lägger jag ner. Exempel: när jag tävlade i hoppning så gick jag alltid in och siktade på vinst. Om jag råkade riva ett hinder så la jag (omedvetet) av. Självklart red jag klart banan, men det kunde då ramla ner ett hinder till eftersom jag inte tyckte att det var någon ide att ha 100% fokus. Lika var det när jag sprang när jag var yngre. Så länge jag låg först så sprang jag gärnet!! Men om någon annan sprang förbi så var det bara tråkigt och jag tappade fokus :) Omedvetet det med såklart! Och idag, utan att tänka så gjorde jag allt annat än att plugga. Säkert för att jag känner att jag ligger efter och inte är bra på det... Skönt iaf att man känner sig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback