Jag är heeelt slut! Uppe klockan 04.45 ida...

img_3916 (MMS)

Jag är heeelt slut! Uppe klockan 04.45 idag, skola 8.30-11. Sen dess har jag inte suttit ner en minut! Nu är klockan 21.30 och vi ska åka till darlings jobb och byta bil, ner till gamla lägenheten och hämta maten som är kvar i kylen samt se så att flyttstäden blev bra. Imorgon lämnar vi över den till de nya ägarna. Snyfft! Vår fina underbara lägenhet! Men nu är vi inne med allt i den nya och den är ju såklart fin den med :) men just nu är allt uppochnervänt.  Ni som är uppmärksamma inser nu att jag missar desperate idag. Men det  får bli så idag.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men tänk så bra det blir i den nya:)

Lite vemodigt kanske, när man bott och trivts...

Det kommer vi andra oxå tycka, alla trevliga tillställningar ni ordnat:) dock tror jag att det som sagt kommer bli minst lika bra i den nya:):)

Stor kram, så kanske vi hinner ses till helgen:)

2011-04-19 @ 22:29:13
Postat av: Peter

Misströsta inte! Ta det lugnt o bo in er ordentligt i det nya. Det tar sin tid. Kommer säkert bli kanonbra!

// Peter

2011-04-20 @ 08:48:15
Postat av: Sofie

Ja visst är det så.

Faktiskt bra med en långhelg så man har all tid i världen att pyssla o fixa :)

2011-04-20 @ 22:25:29
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback