Loungemöbel eller matgrupp på balkongen?

Ni är bara för underbara!
Tack vad gulliga ni är som orkar ge mig råd i utemöbelveladet.
Jag får känslan av att Loungegruppen får några få mer röster på sig av er... Men det är väldigt jämt lopp :)

Det är verkligen svårt. Jag vet ju liksom inte vad man kommer använda den mest till.

Antingen en loungemöbel, där man kan sitta och mysa. Dock är det jobbigt att äta mat vid en sån möbel eftersom bordet är så lågt. Men det är skönt att sola och softa, och dessutom gillar jag att den är "låg". Att den inte tar över balkongen liksom...

Eller en matgrupp. Tar lite mindre plats än en loungegrupp och är bekväm när man äter. Men... Om man slår ut snittid på hur många minuter man kommer äta där ute jämfört med hur mycket man kommer sitta och softa... nja, då känns det onödigt att ta upp dyrbar plats med en matgrupp.

Eller min senaste tanke. En matgrupp med fällbara stolar.
Då kan man ju använda dem som "solstolar" när man inte ska äta. Så OM det blir matbord så får det bli en sådan här.

Men faktum är, att loungemöbeln i konstrotting är snyggast. Inget snack om saken!
Nedrans vad svårt det är!
Vad är mest använbart på en balkong??

Kommentarer
Postat av: Pia

jag röstar på loungemöbeln Sofie, tänk på att sommaren är kort i Sverige, njut av solen :) kram kram

kl 17 idag ska jag åka hem till Gävle, har varit i Eskilstuna och hälsat på, kom hit i tisdags, få se om SJ kan hålla tiderna idag... haha... i tisdags funkade det dåååligt.... men fram kom jag :)

2011-04-18 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback