Nu kan ni nå mig igen!! Samma nummer som tidigare. Skicka mig era är ni snälla :)

Hallå alla nära och kära!

Nu kan jag äntligen meddela att jag är kontaktbar! Både telefon och simkort är nu på plats så nu får ni ringa, smsa eller whatsappa och jag kommer att svara!
Samma nummer som tidigare!

Men jag har ju tyvärr inga nummer kvar. Så var snälla och skicka över dem så jag kan börja fylla min telefonbok igen.
Jag ska dock kolla om de kanske ligger kvar på itunes i datorn... Har ingen som helst koll på hur sånt fungerar... men eftersom den förra iphonen var synkroniserad så borde jag ju kanske synkronisera över den infon till den nya..?
Hmm, det här får jag nog be om hjälp med.

Men jag är sååååå LYYYCKLIG! De här veckorna utan telefon har varit lite sköna men mest tråkiga. Lite "avvänjning" men nu får det vara nog!

Och bilder kommer ni att få igen! Haha, vi börjar med en på mig själv om ni har glömt bort hur jag ser ut... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback