Nu släpar jag mig upp till gymmet....

Ska alldeles strax släpa mig iväg till gymmet.
Kan inte finna någon som helst träningslust, hur mycket jag än försöker. Jag har provat att peppa mig själv med löpning... bodycombat... core.... bodypump... indoor walking.... men nä, inte efter någonting känner jag något sug.

Men nu får jag draghjälp av Vendela, eftersom hon oxå ska upp. Vi bestämde oss för att det får bli Bodypump. Det är det tidigaste passet och lika bra att få det gjort när man känner så här. Om jag väntar för länge så kommer jag istället dega ner mig i soffan. Nä just ja! Vi har ingen soffa... ;)



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Skönt att man inte är ensam att vara träningstrött...:(

Hur jag än gör infinner sig inte motivationen....



Vi kanske kan ta en prommis i helgen, om vädret vill sig:)

Kommer ner på torsdag redan.

Ha det gott

Kram kram

2011-04-04 @ 20:19:52
Postat av: Lena

Hej! :)

Vi betalade +- 1200sek pr natt.



2011-04-04 @ 21:26:20
URL: http://www.mrssaifa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback