Premiärbad! Ni minns väl att jag för några...

img_1242 (MMS)

Premiärbad! Ni minns väl att jag för några dagar sedan var lite sentimental när jag låg i badet för sista gången i vår lägenhet på döbelnsgatan. Idag testkör jag vårt nya badkar.... och OM jag trivs! Här kommer jag spendera måååånga timmar! Ska bara se till att övertyga Darling om den där lilla tvn som skulle sitta fint här inne ;)   Jaha, annars då? Var ute på en vårjogg på förmiddagen runt Djurgårdsbrunnskanalen. Underbart! Dels för att återigen få springa i mina gamla hoods, där jag och A-L peppat varandra sååå många gånger förut! Och dels för att det ta mig tusan är vår nu!!! I övrigt har dagen mest bestått av flyttstök. Och by the way! IDAG blev byggjobbarna äntligen klara med vår balkong!!! Så nu kan vi börja fixa på riktigt! :D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har också premiärbadat ikväll. mycket skönt! Dock ser ditt badkar lite längre ut än vårat =)

Vi har köpt vår grupp på Bauhaus. Det ska egentligen vara två fåtöljer till men det skulle kännas lite övermöblerat.

2011-04-21 @ 21:59:28
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Pia

hejsan, va kul med ny lägenhet (fast det heter kanske våning i storstan ;))

ser skönt ut att ligga i badet Sofie.

hoppas allt är bra med dig nu, kram kram

2011-04-22 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback