Sesådär ja! Då var dagens prov avklarat :)...

img_1801 (MMS)

Sesådär ja! Då var dagens prov avklarat :) Och det kändes faktiskt riktigt bra! Jag är nästan 100% säker på att jag klarade uträkningarna. Och skrivuppgifterna hoppas jag oxå att jag tolkade rätt. Haha, är lite osäker på en fråga där jag svarade med en lång påhittad historia om etik på en arbetsplats... (om en rasistisk chef som förstörde företagets rykte) Vet liksom inte om det var det de var ute efter eller om jag enbart skulle gett ett kort svar på frågan vad etik är. Haha, men det visar sig väl :) Nu hänger jag på mitt nya stammishak, stadsbiblioteket, och läser om konstiga ord och formler....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback