@ stadsbiblioteket: Här sitter jag och plu...

img_4937 (MMS)

@ stadsbiblioteket: Här sitter jag och pluggar. Kände att jag nästan var på vippen att somna till, så tar en paus och slänger in ett blogginlägg. Vore ju ytterst pinsamt att dänga huvudet i bordet för att man somnar.... :S Det är nämligen precis så tyst som man förväntar sig på ett bibliotek... Hungrig är jag oxå! Jag har en banan framför mig men den lockar ungefär lika lite som vilken annan frukt som helst när man är sugen på nåt gott.


Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Inte alltid så skoj att plugga - hoppas det går bra för dig och att du har bättre självdisciplin än mig, haha :D

2011-04-05 @ 21:35:11
URL: http://siribeckman.se
Postat av: Sofie

Det är det så är så finurligt med att sätta sig på biblioteket :D Man har liksom inget annat att göra!

2011-04-06 @ 16:14:05
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback