Tapeter?? Någon som har tips?

Är det någon som har koll på tapeter?

Har ni någon favorit tapetdesigner och vad är "the shit" att ha  på väggarna just nu?

Jag har liksom ingen koll på sånt.
Det enda jag vet är att jag är ute efter en ruskigt snygg tapet, som man liksom hajjar till när man ser! Och dessutom ska den förstora rummet.
För att förstora så har jag förstått att det är en ljus tapet som gäller... och gärna randig.
Men ärligt talat, det låter ju inte såååå upphetsande...

Har ni några tips? Det ska vara till en hall.

Haha, ett tag var jag lite inne på ett par fånigt snygga Guccitapeter. Helt patetiskt I know! Men på nåt sätt så gillade jag det smaklösa i det hela, haha! Men, det blev inte ens något problem att överlägga med mig själv eftersom Gucci tydligen har slutat sälja dem.






Kommentarer
Postat av: Lea

Den här sidan känner du säkert redan till; wwww.styleroom.se men där finns det andra som också renoverar om, som det säkert går att fråga, så kan man tipsa varann och bolla ideér. Jag älskar att titta på inredningar och inspreras genom denna sida. Den har hjälpt mig många gånger.

Lycka till!

2011-04-10 @ 13:10:20
Postat av: Sofie

Toppen! Tack för tipset!

2011-04-11 @ 12:44:24
Postat av: Anonym

det finns en sida som är väldigt bra den heter www.photowall.se

2011-10-09 @ 16:50:02
Postat av: Sofie

Tack! Ska kika på det :)

2011-10-10 @ 07:36:03
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback