12 km löpning och 3,5 timmes plugg. Annars har jag mest softat idag

Idag har jag varit duktig! Jag startade dagen med en löprunda runt Brunnsviken.
12 km i ett "jag springer i en bekväm fart så jag inte blir trött och uttråkad"-tempo. Tyckte att det skulle bli lite kul att se min bekvämlighetstid. Jag klockades på 1,03, det är ändå inte många minuter efter mitt "jag springer och tar ut mig"-tempo :) Tror att jag har hunnit runt på 59 minuter som snabbast om jag inte missminner mig.

Ja vad mer? Under dagen har jag inte gjort så mycket. Paris var hemma med mig idag så därför ville jag inte lämna henne självför att gå till biblioteket. Så jag tog ett bad, körde några maskiner med tvätt, mailade lite mm. Gick iväg för att plugga vid 17-tiden och satt till 20.30.

Det är sååå perfekt att kunna gå dit och plugga!
Jag får studiero som inte infinner sig hemma. Och dessutom känner jag mig sjukt smart när jag sitter där som en annan plugghäst, hehe. Det som jag ignorerar är typ de som sitter där med decimetertjocka böcker som det står typ "läkare", "jurist", "lagbok" eller något annat smart på. 
Herregud, plugg som plugg... eller? ;) ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback