Vem tusan har skrivit dikterna på toarullen??

Nu är det ganska exakt 18 timmar kvar tills vi står med nya lägenhetsnycklar i handen :D

TUR TUR att vi har dubbelt boende i en vecka eftersom jag ännu inte börjat packa.... Måste åka och köpa flyttkartonger så jag har någonting att stoppa grejerna i.
På tisdag nästa vecka har vi bokat flyttstäd så innan dess så bör väl allt vara undanröjt. Får ta helgen till att packa och bära grejer.

Idag har jag varit duktig och tränat. Samma med gårdagen.
Igår blev det 25 min jogg på bandet sedan 45 min Cirkelträning.
Idag joggade jag på bandet 30 min sedan 1 timme Bodybalance.
Good work!

Haha, föresten, är det någon mer som köper Lambis toalettpapper med små kärleksdikter på??
De måste ju vara världens sämsta, haha! Eller så är det jag som är så oromantisk att jag inte fattar..?

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, visst är de dåliga?? Lycka till med flytten!

2011-04-13 @ 18:02:07
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Mariann

hahah.. TRAGISKE dikt! Vi har akkurat samme toalettpapiret her. Og eg blir heller ikkje klok på ka språk dikta e på. Noken e norsk, noken e svensk, noken e dansk og noken e "Svorsk".. Komisk!



Lykke til med flytting og ny leilighet! Vi driv å bygge oss hus, blir ferdig om ca et år. Men vi flytter fra Stavanger nu og skal bo i loftsleiligheten i huset til farmor mens vi venter på huset..



Har pakket pakket pakket og pakket. Håpe aldri eg skal flytte igjen! :)

2011-04-14 @ 00:09:29
Postat av: Sofie

Mariann: Haha, och jag som trodde att det var något norskt påhitt :) Tänkte att ni kanske förstår dem och att det betyder nåt smart på norska.

Men att de översatt det helkonstigt till svenska...



Vad kul med husbygge!

Var kommer ni bygga någonstans? I Öje? Kommer ni bygga stall oxå?

Visst är det ett jobb att flytta! Men det är ju iaf värt mödan när man är klar :)

KRAM

2011-04-14 @ 12:24:52
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Mariann

Hmm.. vi må finne ut av desse toarullane?! Ken e idoten med dikta? Kanskje vi kan skylde på Danskene?



Hus ja, vi skal bygge i Volda. Der Frode er frå. Blir veldig rart å flytte frå byen, men med STORT hus så overleve vi vel. Vi får ha vår egen restaurant, bar, nattklubb og kaffebar i huset. :)



Stall blir det nok ikkje. Så eg må finne en egen heim til hesten. Men først skal heile familien med hest og hund bo et år på Øye under husbyggingen!



Klem :)

2011-04-21 @ 20:40:20
Postat av: Anonym

Hmm.. vi må finne ut av desse toarullane?! Ken e idoten med dikta? Kanskje vi kan skylde på Danskene?



Hus ja, vi skal bygge i Volda. Der Frode er frå. Blir veldig rart å flytte frå byen, men med STORT hus så overleve vi vel. Vi får ha vår egen restaurant, bar, nattklubb og kaffebar i huset. :)



Stall blir det nok ikkje. Så eg må finne en egen heim til hesten. Men først skal heile familien med hest og hund bo et år på Øye under husbyggingen!



Klem :)

2011-04-21 @ 20:41:52
Postat av: Sofie

Hahaha! Bra ide! Vi skyller på danskarna ;)

Vad härligt det låter med ert husbygge! Volda ligger ju inte allt för långt ifrån Öje så det är väl skönt att ändå ha nära hem till familjen.

2011-04-21 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback