Bowling på Marions gastro eller vad det he...

img_3402 (MMS)

Bowling på Marions gastro eller vad det heter...på Kungsgatan. Lite discokänsla över det hela :) Disco är det däremot inte hemma just nu! Det har blivit nåt knas med vårt elavtal, så i 2 dagar har strömmen varit avstängd(!) här hemma! Jag hade ingen aning om att man är tvungen att tala om för Fortum när man flyttar, trodde liksom att det räckte med det riktiga elavtal man har men tydligen måste man informera båda. Hur tusan ska JAG veta det?? Och när jag väl ringer dem kl 16 i onsdags och säger att vi faktiskt bor där, då är det för SENT! Men de kan skicka ut en jourkille för en nätt liten summa av 3500:- som kan starta strömmen! Glöm! Jag Ringde idag På morgonen och bad dem komma idag, nä då har det blivit nåt FEL och de kan inte hitta vår lägenhet i systemet för på nåt sätt så står vår granne på vårt lägenhetsnr?? Så nä, jag ska ringa imorgon, fredag, istället och hoppas på att de kan lösa problemet! Så jävla dumt! Så i tre dagar så ska vi vara utan ström tycker dom!! Nu är ju vi inte så dumma att vi sitter här och häckar helt utan ström ;) Vi har dragit en gigantisk skarvsladd från trapphuset så tv, kyl o frys, telefonladdare mm fungerar ändå. You suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback