Det är längesen som jag var så här jetlaga...

img_2045 (MMS)

Det är längesen som jag var så här jetlagad. Brukar typ aldrig ha några problem med det, men nu! Jag är skittrött och somnar i soffan vid 17. Och vaknar vid 3.30... I morse (natt) låg jag och kollade på real housewives of Beverly hills + Ellen de generes show till kl 5. Då gick jag upp. Tog hand om hundarna och kollade till hästarna, sen ut på en 7 km löprunda :) Vid 07 var jag tillbaka och undrade vad tusan jag skulle ta mig för! Kunde ju liksom inte lägga mig och sola kl 7! Så jag jobbade lite på datorn och sen fick jag ett ryck och drog fram städateraljerna här hemma hos mamma! Kök och badrum fick sig en ordentlig rengöring och som tur var så hittade jag inte damsugaren så det slapp jag, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback