Fredagsmys! Efter att spenderat min dag bå...

img_9537 (MMS)

Fredagsmys! Efter att spenderat min dag både på jobbet, i Uppsala och på golfbanan (nej, jag spelade inte) så är jag äntligen hemma och ser fram emot riktigt Fredagsmys! Och vädret är så sunkigt att man FÅR elda i öppna spisen, alltid nån tröst :) Ser ni vad fint det blev föresten? Ni kanske minns kaminen som stod där innan? Det här blev bättre! Nä, nu ska jag fixa lite gott tills Darling kommer hem. Ikväll blir det "festmiddag" ( jag kallade det så när jag var liten), det betyder mackor och oboy... ;) Jag ska slänga ihop en blåbärspaj oxå som Darling hade som önskan. Ska bara hitta nåt lätt recept...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det ser riktigt mysigt ut!

2011-08-20 @ 10:37:03
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Anna

Mysigt med brasa när det är ruskväder!

2011-08-22 @ 06:31:19
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback