Fy satan vad grym jag känner mig nu! Har s...

img_0149 (MMS)

Fy satan vad grym jag känner mig nu! Har sprungit runt Brunnsviken tillsammans med Darling  och det gick så sjukt bra! Har ju inte sprungit den rundan på drygt en månad och dessutom bara svullat i USA, haha, så det tog verkligen emot att ge sig ut. Men satan vad bra det gick! Tyvärr tog jag inte tid men det kändes som att vi måste ha sprungit på strax under timmen (12 km). Nu är det bara att köra igång med träningen igen. Blev mjukstart denna vecka med Bodypump måndag & fredag och 12  km löpning söndag. Nu ser jag fram emot veckan som kommer! Är taggad och vill få in både löpning, Bodypump, indoorwalking, cirkel, bodybalance och några powerwalks. Haha, omöjligt jag vet men ni fattar poängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback