God dag kära vänner, bekanta och annat lös...

img_2102 (MMS)

God dag kära vänner, bekanta och annat löst folk ;) Idag mår jag mycket bättre, tackar ni som frågar... Jag tror nästan att kroppen behöver en svacka eller två om året för att rensa ur och få plats med ny energi. Igår rensade jag och idag är jag tillbaka positiv och glad, Yeeey! Småsaker som hade fått mina tårar att explodera igår är bagateller idag. Tex som att strömmen varit avstängd hela dagen. Att inlägget jag skrev nyss raderades eftersom jag kom åt "avbryt" knappen. Att jag inte får ut tvätten ur maskinen (eftersom strömmen är av). Att jag inte kan förbereda middagen (oxå detta pga strömmen...). Att det springer omkring byggjobbare utanför mina fönster hela tiden trots att vi bor högst upp (fasadrenovering). Att jag fick gå två vändor till affären eftersom en av sakerna vi skulle äta till middag luktade unket. Ja, inte en jättebra dag men vad gör väl det! Jag mår iaf toppen, mina kära har hälsan i behåll och solen skiner!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att du mår bättre. =)

2011-08-24 @ 20:21:52
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback