God natt alla fina! Jisses vad jag är slut...

img_0898 (MMS)

God natt alla fina! Jisses vad jag är slut i kroppen! Jag och Darling sprang runt brunnsviken nu på kvällskvisten, 12 km som vanligt, borde inte vara några konstigheter... Men herreminskapare vad jobbigt det var idag! Det är inte ofta som jag tycker att det är tungt att springa, men det var det idag! Låren kändes som två betongklumpar och vristerna ömmade. Sjukt! Jag har ändå vilat sen i fredags! Men, jag peppade mig själv med att tänka att man blir fan inte bättre av att sitta på häcken och hoppas på att kondisen blir på topp! Det enda sättet att  komma i form på är att träna! Innan USA var jag i riktigt bra form och det är bara att kämpa så är jag snart tillbaka :)  sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback