Igår firade vi bröllopsdag med pompa och s...

img_7812 (MMS)

Igår firade vi bröllopsdag med pompa och ståt. Haha, nä inte riktigt men iaf med hummer, champagne och lite annat smått och gott från Melanders på Dalagatan. Älskade hjärtat och jag har nu varit gifta i 3 år och ett par i 6,5 år, och jag vill lova att jag älskar dig mer och mer för varje dag Darling! Sen mötte vi upp ett gäng på Pontus för att gå och bowla :) Haha, ja, bowla! Tjejen med bollsinnet liksom! Hoppa häst, springa fort, eller gymnastisera, no problem! Men sporter med någon form av rund boll inblandad har aldrig varit min starka sida. Men det var väldigt trevligt iaf och det är rätt kul ändå bowling.  Avslutade med ett glas vin på Sturehof :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt det såg ut!

2011-08-25 @ 20:18:41
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback