Jag älskar mina mornar! En stoor kopp grön...

img_3622 (MMS)

Jag älskar mina mornar! En stoor kopp grönt te, lite plugg inför dagens lektioner och såklart, The Voice på kanal 5(viktigt!)! Vet ni om att jag går upp kl 6 varje morgon?? Helt galet! När jag jobbade förut så ringde klockan 6.45 och jag tyckte att det var sjukt tidigt! Men nu tycker jag att det är alldeles lagom att vakna kl 6 och softa på morgonen. Undra om det är för att man kanske inte blir lika trött när man slipper vardagslunk på jobb? Eller om jag börjar bli gammal?? I vilket fall så älskar jag lugna mornar :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar oxå att inte behöva stressa på mornarna! Jag går upp 5.30 och börjar jobbet 7.30. Men ofta är jag klar tidigare och då drar jag tidigare till jobbet för det finns alltid lite att fixa med (jobbar ju som lärare).

2011-09-01 @ 06:30:24
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Anonym

Njut så länge det varar, man vet aldrig vad framtiden har att bjuda på....



Kanske ses till helgen=) Min första lediga helg...

Ha en toppenbra dag

2011-09-01 @ 09:34:56
Postat av: Sofie

"Anonym": Åhh, nu dör jag ju av nyfikenhet på vem jag kanske träffar i helgen eftersom jag inte vet vem som skrivit "anonym" ;)

//Sofie

2011-09-01 @ 15:12:13
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ahhhhha! Bettan va?? Tog det på den lediga helgen ;) Är du i Sthlm? Va kul, Då ses vi säkert! :D

2011-09-01 @ 16:00:44
URL: http://prettywoman1.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Sorry, missade visst att avslöja min id:)

Tur att du har ett tränat öga och kan läsa mellan raderna;)

Kram kram

2011-09-01 @ 21:41:44
Postat av: Valentina

Åh, kan inte du skicka lite morgonpigg-älska-morgonar-humör till mig också? ;) Gillar INTE gå upp av väckarklocka nämligen. Älskar att dra mig på morgonen ;) Resultat - ibland sen........

xoxo

2011-09-02 @ 10:11:33
Postat av: Pia



hmm, resultatet av att jag sätter mobilen på ringning 06.25 är att jag ska upp o kolla på vakna med the voice på morron, är att jag somnar om i soffan, trots åtskilliga snozze .... sen kommar jag sent till jobbet, idag 09.15 ! o dom tror inte att jag stigit upp sååå tidigt. saknade the voice hela sommaren...

kram kram

2011-09-03 @ 00:38:26
Postat av: Sofie

Valentina: I wish :) Men fråga mig igen när det blir mörkt o kallt, då är nog mitt goda morgonhumör som bortblåst ;)

Pia: haha, vad skönt det låter!!

2011-09-06 @ 11:11:51
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback