Ser kul ut va..? Zzzzz. Jaha, hade ni oxå ...

img_6630 (MMS)

Ser kul ut va..? Zzzzz. Jaha, hade ni oxå somnat innan texten var slutläst. Just den här biten med redovisning, nja, jag vete tusan om det är min grej. Som ni vet så har jag varit intresserad av det mesta som vi har läst, men det här är ärligt talat bara för tråkigt! Och som jag nämnt tidigare: är det något som jag inte känner mig bäst på så ger jag upp direkt. Lite dålig ovana jag vet ;) Vet inte hur många gånger jag fick skäll på hopptävlingar om jag (mot förmodan!;)) rivit ett hinder i början av banan och då blivit blasé resterande hinder för att jag ändå inte kunde vinna, haha. Ska det vara så ska det vara ordenligt, annars får det... vara :) Men nu har jag satt mig på stadsbiblioteket o ska göra mitt bästa. Fram till kl 21 ikväll har jag lovat mig själv! Med undantag för en snabb matpaus kl 17 då jag ska ta en fikadejt med kusin Emelie som är i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback