@Stockholms stadsbibliotek. Jag hade nästa...

img_2061 (MMS)

@Stockholms stadsbibliotek. Jag hade nästan glömt att det ju är här jag får min studiero. Jag har funderat varför jag inte haft lust att sätta mig med böckerna och plugga hemma, men så igår kom jag på att det var ju här som jag fördrev mina timmar i våras! Och Jisses vad mycket mer jag får gjort när inget annat lockar. Det enda tokiga är att jag blir sjukt trött och nästan nickar till ibland. Jo, på riktigt! Det gör jag  iofs hemma oxå när jag tar fram böckerna, men det är liksom lite mer okej där ;) Egentligen borde jag lämna den här nedrans iphonen hemma oxå eftersom jag ibland (typ nu) roar mig med att surfa. By the way! Fisken blev kanongod! Kommentaren "har DU gjort den här" säger väl allt ;)


Kommentarer
Postat av: Jo

Vilken söt bild på dig;)

2011-08-19 @ 10:13:10
Postat av: Sofie

Haha, tack :)

2011-08-19 @ 20:26:15
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback