Träning! Nu ska man försöka motivera sig själv trots att bylsiga vinterkläder väntar...

Jag har ont! Ont i detta fallet stavas egentligen T.R.Ä.N.I.N.G.S.V.Ä.R.K

Har ju hållit igång lite smålagom sådär med några löprundor i San Francisco. I Vegas spårade det lite och jag körde bara några enkla 30 minuters powerwalk på bandet. Helt okej när man har semester :)

Men nu så efter att ha varit på mitt första Bodypumppass i måndags, efter 3 veckors vila.... det känns i benen nu vill jag lova! Haha, but I like it!
Blev till att vila tisd & onsd pga det men idag, torsdag, är jag nog fit for fight igen!

Om jag ska vara ärlig så är det liiite svårt att motivera sig till att träna just nu. Lite för att det inte blivit så mycket work out senaste månaden, och jag är sån att ju mer jag tränar desto roligare tycker jag att det är. Men även... nu är det höst, vinter och bylsiga kläder som väntar :( :( :( 
Ja, ja, man tränar för sin egen skull och bla bla bla... men faktum är att det ÄR roligare att träna inför beachsäsongen.
MEN! Jag vet att om jag bara kört regelbundet en vecka så kommer jag vara hooked igen ;)



Morgonjogg över Golden Gate bridge:


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken härlig bild! Det måste ha varit en enorm känsla att springa i den miljön! Inte riktigt som att springa runt fyrisån ;)

2011-08-12 @ 10:10:56
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback