Usch och fy! På väg hem från gymmet skulle...

img_8461 (MMS)

Usch och fy! På väg hem från gymmet skulle jag köpa Kessella för att, som vanligt, blanda upp med blåbär och jordgubbar. Det är något som jag älskar att äta både efter träning eller till frukost. Tyvärr hade de ingen lättkessella men jag hittade Kessella Hallon som ju lät supergott att blanda med lite bär. Men icke! Huuua! Sötare blask får man leta efter! Försökte blanda ut det med lite pauluns flingor men inte heller det hjälpte. Jag ger upp! Det är säkert toppen som dessert eller istället för sylt på pannkakan, men inte så här :( Blä.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har provat både hallon och rabarber och det är som att äta socker! Bra i teorin, värdelös i praktiken.

2011-08-26 @ 22:11:44
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh, jag tycker den är supergod! Blanda i lite färska hallon och man har en superdupergod efterrätt!

2011-08-27 @ 10:09:53
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback