Timerland gummistövlar

Vilken TUR att jag köpte nya (eller nya och nya, mina första) gummistövlar i måndags!

Det är ju sjukt vilket ösregn det var idag! Jag gick sprang från skolan och hem, det är en sträcka på ungefär 3 minuter och jag blev heeelt dyngsur! Då hade jag varken paraply, regntäta kläder eller skor...
Men skulle sedan iväg och fixa mina naglar och då åkte gummistövlarna fram, huuur skönt som helst ju! Till och med så att jag med flit gick genom de djupa pölarna. Bara för att jag kan liksom ;)

Gummistövlarna hittade jag på Timberland. Tycker dom var hur snygga som helst och ser ju precis ut som deras vinterkängor :)
Har länge varit sugen på ett par gummistövlar, men inte riktigt vågat då jag inte vet om jag skulle känna mig bekväm med att gå omkring med dem bland folk ;) men de här är perfekta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback