Kräftskiva och 30-års kalas har det varit i helgen

Helgen har varit full av kalas och skoj.

I fredags var vi bjudna ut till Stocksund på Kräftskiva. En årlig skiva men detta var första året som vi var med. "Vi" i detta fallet var jag, Darling, Celle, Jocke, Crille och NorgeMackan, men "vi" hamnade i gott sällskap då vi beblandade oss med resterande 84 gästerna. Det var mao hela 90 pers som skålade i snaps och sög saften ur de kräftröda... kräftorna under kvällen. Mycket trevligt och väldigt kul med många nya ansikten!
Jag vet inte hur timmarna lyckades springa iväg men inte förens strax efter kl 01 for vi in till stan. Det blev en snabb vända på Collage. En snabb ja ;) det blev tydligen lite väl mycket snaps för någon så det var lika bra att avsluta i tid...

Lördagen vankades det 30-års kalas! Johanna bjöd in till "Tema Vitt" i (strax utanför) Uppsala.
Darling tyckte att det var lika bra att köra, jag vet inte om det kan ha berott på att "någon" fick i sig lite för mycket snaps kvällen innan, hehe...
Mycket trevlig tillställning det med :) Alltid roligt att träffa folk man inte sett på länge.

Min iphone har verkligen för jävla dålig kamera, sorry för det! Tråkigt att lägga upp dåliga bilder men kanske bättre än inget?


Kräftskiva







Johannas fest





(Liten sneakpeak på vår födelsedagspresent till Johanna ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback