Tillbaka från USA resan!

Hej världen!!

Nu är jag tillbaka på svensk mark! Hel, ren och med hälsan i behåll :)
Något jetlagad är jag dock. Sov typ heeela flygresan hem natten mellan söndag och måndag, men trots det så sov jag hela måndagen mellan 10-18. Vaken var jag sen fram till kl 23, men sen sov jag igen fram till 5 imorse.
Känns som att jag sovit typ 75% av de senaste 2 dygnen.

Idag, tisdag, packar jag väskan igen. Haha, men bara den lilla väskan. Jag ska nämligen bo hos mamma några dagar och vara häst, hund och husvakt medans de åker bort.
Det blir till att ställa om sig ordentligt från Las Vegas galenskaper till Skyttorps lugn! Kanske precis vad som behövs efter de här veckorna :)

Vi har verkligen haft det toppen! Jag tror inte att jag har skrivit något här sen vi kom till Vegas men text och bilder kommer såklart :)

Lånar några bilder från Stefans FB-sida sålänge.
Kommer fler när jag lagt in mina på datorn :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback