När man har annat i tankarna

Ibland tänker jag verkligen inte längre än näsan räcker (eller hur är det man säger?).

Jag har precis hällt upp en kopp med Grönt te, satt mig bekvämt framför datorn och ska slänga in lite bilder från i lördags. Ska bara ladda upp bilderna från telefonen. Telefonen ja. Det var den som jag för 10 minuter sedan lämnade in till telefonreparatören för att byta glaset som spruckigt. Vilket betyder att jag inte har någon telefon att föra över bilder från.... vilket betyder... ja ni fattar.

Än mer korkad var jag när jag gick ut från att ha lämnat in telefonen på lagning. Reparatören säger att det kommer ta ca 1,5 timme tills den är klar.
Ingen fara säger jag, kliver ur butiken och tänker att NU ska jag ringa alla viktiga samtal medans jag väntar. Döööööh.


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det så man fungerar! Nu är det ju inte så ofta som det är strömavbrott, men då brukar jag alltid tänka att jag kan passa på att stryka... Eller lyssna på radion eftersom man inte kan kolla på tv...

2011-08-23 @ 06:46:43
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion
Postat av: Anonym

HaHa...en gång stog jag & rotade i väskan efter telefonen ,sammtidigt som jag pratade med mamma i den...:-) så jä--a korkad..

Kram AL

2011-08-23 @ 10:17:35
Postat av: Sofie

Haha, vad kul att höra era grejer! Skrattade gott!! :)

2011-08-24 @ 15:52:08
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback