Vilka skitdagar det har varit

Usch och fy vilket skithumör jag är på. Känns inge kul alls faktiskt.

Ni som hänger här vet att jag typ ALLTID är väldigt nöjd och tillfreds med det mesta. Och på riktigt så leker livet typ 360 dagar om året ( :) okej okej, jag offrar mig på en liten smiley även fast jag är sur)
Men de senaste dagarna har verkligen varit piss!

Och denna dag, den 23 augusti, som jag skulle önska var en av årets mysigaste dagar. Då har jag bara lust att lägga mig under täcket och skita i allt.
Jag säger bara det, stackars människor som är deprimerade "på riktigt"! Det vet ju jag att jag inte är, jag har bara en liten höstsvacka, men usch och fy för att leva såhär 24/7 all year around!


Igår kväll mötte jag upp fina Johanna M, och det var jättemysigt iaf. Tack för en jättetrevlig kväll vännen!



"God morgon Puh, om det nu är en god morgon. Vilket jag betvivlar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback