Vad hände?? Jag som var och tränade i 2(!)...

img_2900 (MMS)

Vad hände?? Jag som var och tränade i 2(!) timmar, tackade nej till en middag med Liz, var på långpromenad med Paris i 1 timme och dessutom stuvade upp mig i soffan för att titta på "Hangover"... Jag hamnade mitt i ett partygäng som dök upp hemma hos oss vid 21.30. Det var en golftävling som var färdiga med middagen och skulle förfesta! Jag försökte ihärdigt förklara att jag skulle ha myskväll med Paris men efter 1 1/2 timmes tjat så gav jag upp och insåg att man lever bara en gång. Så efter en snabbdusch o snabbmakeup så anslöt jag till partyprissarna :) Det blev såklart utgång och jag hade faktiskt väldigt kul :) Otippat! Jag var sååå säker på att jag skulle ta det lugnt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback