Vegas Baby, Vegas!

Åhhh vad jag saknar USA, redan!
Jag var ju ganska duktig på att uppdatera medan vi var i San Francisco, men i Vegas tog det stop. Det finns liksom sååå mycket annat som lockar! Bara att ligga vid poolen i 43´C värme är ju skäl nog till att inte blogga ;)
Så en "dag för dag" uppdatering från Vegas är det nog bara att glömma :) Men jag slänger gärna upp lite bilder!

Vi hade hur kul som helst!
Vi var ett gäng på 8 pers och jag kände alla utom en tjej sedan tidigare. Det roliga var dock att vi har setts typ... huuur många gånger som helst förut! När jag jobbade i Garnisonen så var hon där flera gånger genom sitt arbete, och jag och A-L (min kollega) la verkligen märke till henne eftersom hon alltid var så gullig och trevlig :)
Det tog en halv dag innan jag kopplade att det var "hon som var hon" eftersom hon gått från blondin till brunett, men det var kul när vi kom på det :D

De andra som var med var kusin Emelie och John, P.Jocke & Bettan, Stefan & "Empan" (ovan) och jag och Darling.

Jag ska se om jag kan slänga upp lite kul grejer framöver, en del kort ligger i Darlings mob, men tills dess så får ni njuta av lite pool och lite party bilder :)

 Nu kööör vi
 
 Om ni tycker att poolen ser äcklig ut så var den det, haha. Partypoolen på TAO Beachclub
 Älskade Badpojken
 Kompizar!
 Utslagna!
 Party igen! Frågan är vad gubben i bakgrunden är för filur :)
 Snyggingar!
 Förfest!
 Haha, 10 dagar i Vegas sätter sina spår i plånboken! John offrar sig :)



Från vä: Bettan, "Empan", Stefan, Emelie, Jag, P.Jocke, Darling, John


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback