Yeeey!

Hello!
Antar att ni alla sitter och är supernervösa
för hur det gick för mig på provet i Redovisning & Beskattning som jag skrev imorse. Eller inte.... ;) ;)
Men det gick faktiskt över förväntan, till och med så att jag kan sträcka mig till att det gick ganska bra! Inte "MVG bra", men ett VG hoppas jag iaf att jag lyckats få till.
Efter gårdagens långplugg och någon timmes uppdatering imorse så kände jag mig lite mer på banan än vad jag gjort tidigare. Men det känns ändå som ett "lucky shot" att det var just de frågorna som kom!

Det enda som jag inte hade full koll på var en "bonusfråga" (vad tusan det nu är för bonus med en extra fråga i ekonomisk redovisning??). Den lyckades jag inte få till men det var varken plus eller minuspoäng på den så det känns som att det kvittar.

Kände mig på riktigt bra humör när jag gick därifrån! Trodde VERKLIGEN INTE att jag skulle ha koll på så mycket så det var ju skoj! :) Jag tycker att det är kul att testa mina kunskaper, när det går bra, haha....


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat, tjejen!

2011-08-30 @ 18:21:54
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback