5 träningspass denna vecka.

Fast jag kan knappt kalla det träningspass, då jag mer ser det som att jag "har rört på mig", inte "tränat".

Även om passen inte har hållit jättehög kvalité, så har jag ändå genomfört dem. Och just nu känns det bättre att få till 30 min på bandet, än ingenting :)
Men idag på förmiddagen drog jag ut och sprang 12km runt Brunnsviken. Tiden 1.01.30 är cirkus samma tid som jag brukar ligga på, så det är ju bra ändå :)

Veckan som kommer vill jag fortsätta med mesta inriktning på kondition. Men jag behöver oxå få in lite styrka, då det var längesen mina små muskler fick jobba :)
Men som jag skrev tidigare så får jag träna det som passar in i mitt vardagsliv, snarare än det jag "borde" träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback