Är detta normalt?

Haha normalt? 2 tv dosor men bara en tv i sovrummet :)
Lagom kul när man är oense om vad vi ska titta på vid läggdags! Men då brukar jag lägligt nog "tappa bort" darlings dosa, och vips! så får jag bestämma.
Haha, nädå, vi brukar vara ganska överseende mot varandra. Om inte annat så somnar jag inom 5 minuter så då är det fritt fram ändå att välja kanal.

By The way så kommer jag sakna programmet på bilden!
Vakna med The Voice tar juluppehåll i några veckor!! Gaaaahhh! Mina mornar är förstörda!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad sött med varsin fjärr! =)

Prövningarna bestod i att gå ner själv i en källarlokal där det ska finnas råttor. Jag avskyr allt vad gnagare heter, livrädd!

Sen skulle jag äta lunch själv, och eftersom jag hade en del att göra skulle jag handla mat och ta med mig hem. Det är jättefånigt, men det kan jag få tokångest av. Att gå in på en restaurang och handla mat till bara mig själv.

2011-12-17 @ 11:36:09
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback