Bilder från tiesto i Globen...

...hade jag tänkt lägga ut här.

Men eftersom den nedrans appen som blogg.se har inte har alla hästar hemma så funkar det inte. Som vanligt (tänkte jag skriva). Så idag funkar det bara att lägga ut text, och jag vet själv hur tråkiga inlägg blir utan bilder men ni får helt enkelt gilla läget :) Det finns bilder och de visar jag när tekniken funkar som den ska igen.

Annars då kära vänner? Söndag. Tredje advent (eller är det fjärde??). Julafton om 6 dagar.
Snön har ju hittat hit nu så det verkar som att vi får en vit jul iallafall. Inte för att jag bryr mig så mycket, men för alla andras skull så kan jag väl offra mig och vara lite glad för det :) Personligen hade jag helst velat stoppa fötterna (och huvudet) i sanden på en strand någonstans långt långt bort.

Förra året firade vi julen i Bad Gastein, bland snöklädda, fartfyllda backar. Det var inte helt fel det heller :)
Annars brukar vi faktiskt strutta runt på en strand den här tiden på året. Käka thaimat och tycka att det är jobbigt att behöva välja om man ska ta fot eller ryggmassage efter lunchen :)
Men i år ligger helgerna så dumt till att det blir svårt att åka iväg. Dessutom jobbar vi ju numera på samma företag och det är svårt att lämna samtidigt, när det är som mest att göra.
Men vi har lite resplaner för framtiden så det är inte ett dugg synd om mig egentligen ;)

Nåväl, var var jag? Bilder ja! Det kommer som sagt när det funkar igen.
Ha en fin kväll!



Kommentarer
Postat av: Pia

nä, usch o fy för snön som kommer ner :( den kan jag gladeligen vara utan ... idag har jag inte varit utanför dörren ... men imorgonbitti så ... fast jag behöver ju inte upp så tidigt eftersom Vakna med the Voice har julledigt... haha

kram kram

2011-12-18 @ 21:25:19
Postat av: Anna

Men hallå tjejen! 4:e Advent är det ju ;)



Härligt att läsa din avslappning inför julhelgen! Så många som är sönderstressade över julen just nu. Själv tar jag det också väldigt soft - känns bäst så!

2011-12-19 @ 05:57:50
URL: http://smid.blogg.se/smidsfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback