Cirkelträning och bodybalance en lördag fm

Tjingeling!
Härlig lördagsmorgon trots regn och slask!
Studsade upp kl 9 och drog på mig träningskläderna direkt! Fick även med mig Darling ner till gymmet där vi körde cirkelpasset som börjar 9.30. Sååå skön start på dagen!
Tror till och med att Darling gillade det... :)
Jag stannade dessutom Kvar och körde bodybalance. Mest för att jag känner att jag behöver sträcka ut min kropp och då är det passet toppen! Men det ingår mycket styrka oxå, och jag tror att det är bra för kroppen att få tänjas ut någon gång i veckan. Fan! Hur ska man hinna få in all träning man vill?? Jag har inte tiiiid att jobba haha!
Cirkeln var oxå grym! Körde tabataträning. Dvs 20 sek jobb, 10 sek vila-under 4 minuter. Sen vidare till nästa station. Samanlagt 28 min stenhårt jobb! Sjukt jobbigt!

Och jag känner att jag inte är i samma form som tidigare. Var är styrkan?? Haha, inte är den i mina muskler iallafall ;) Men kul är det ändå att träna. Och tur är det väl att man tycker det :) :) 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback