En springande gottegris-det är jag det :)

Jag älskar mitt hjärtegull! Det gör jag verkligen!!!

Men! När han kommer hem med en påse med mitt favoritsmågodis efter att jag varit ute på en 12 km lång löprunda....nja.
Haha, va faaan! Det känns ju som att allt mitt slit ute i blåsten och mörkret (sprang runt Djurgårdsbrunnskanalen nu ikväll) är helt vaist of time and energy!
För det finns inte en chans att jag kan hålla fingrarna borta från påsen, speciellt inte när han kommer in med den till mig när jag ligger i badkaret med ansiktsmask (som för övrigt doftar chokladbollar).

Men jodå, visst älskar jag honom mest av allt iallafall ;) Han vill ju bara väl...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är en gottegris av rang, speciellt smågodis är min last! Så mitt nyårslöfte är att inte köpa smågodis under 2012. Äta när det bjuds är en sak, då kan jag bete mig. Men jag kan inte låta bli att äta ihjäl mig när jag handlar själv.

2011-12-28 @ 22:31:55
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Har man varit så duktig och sprungit så långt, förtjänar man lite extra:):) Jag har själv disiplinära svårigheter att motstå det söta....och jag har inte ens förtjänat det...

Kramen

2011-12-29 @ 09:32:59
Postat av: Sofie

Lotta: Wow! Jag hejjar på dig! Så gjorde jag när jag slutade röka 2005. Jag bestämde att jag enbart fick feströka i goda vänners lag. Det slutade med att rökningen rann ut i sanden och jag slutade med helt och hållet :D



Bettan: Jo, men det är så tråkigt när man känner sig duktig. Så trycker man i sig godis så att man inte är liiika nöjd längre :( Men visst ska man unna sig :)

2012-01-02 @ 10:17:26
URL: http://prettywoman1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback