Frisörbesök

Idag pallrade jag mig iväg till frisören, och det blev Wendyshair på Luntmakargatan som valet föll på.

Jag har alltid haft svårt att känna mig helt trygg när jag utlämnar mitt stackars hår i någon annans händer.

Nu hamnade jag hos en jättego och förtroendeingivande tjej så det kändes bra :)
Hann bara med färgning idag så ska tillbaka för klippning nästa vecka.

Jag var jättenöjd när jag gick därifrån!
Kanske att jag hade räknat med liiite större skillnad på färgen jag hade innan och den jag nu fick. De är ganska lika faktiskt :)
Jag sa att jag vill ändra till lite mer naturlig blond än denna platinablonda. Men vi kom fram till att ta det lite step by step, och inte allt på en gång. Och visst är det på rätt väg :) Räknar med att det kan ta ett år eller tre innan det är "klart".

Nu nedrans ska jag pyssla om mitt hår så det slitna försvinner! Det ska klippas, inpackas och färgas skonsamt så att det tillslut blir bra igen! Och jag tror minsann att jag hittat en tjej som jag känner mig trygg hos!
Men vi får se, först efter att hon satt saxen i mitt hår på tisdag så kan jag säga om jag tänker låta det ske igen, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback