Hockeykväll i Globen

Nä vet ni va. Hockey är definitivt inte min grej! Jag hinner inte ens med var pucken är någonstans så det är ju helt meningslöst att ens försöka förstå vad som händer! Men Jag vet att vi förlorade på straffar tyvärr.

Vi Hade supertrevligt på julbordet som jag skrev igår. Kan absolut rekommendera Långbro Värdshus ;) Liiiite långt bort men vi klarade tunnelbaneresan bra haha. Men jag slår vad om att nu kommer jag antingen bli magsjuk eller förkyld..... ;)

Men vet ni, inte någonstans i hela Globen kunde de skaka fram ett glas vin.
Det enda man kunde beställa var öl, mellanöl. När vi frågade om det fanns någon annan bar där man kunde beställa vin, champagne eller drinkar var svaret nej. Nähä, och om man inte dricker öl då? Då får man beställa en PEPSI svarade tjejen i baren surt.
Haha, så stor arena och så lite service.

Efter matchen åkte vi hem till några i Danvikstull och drack champagne till strax efter 00. Härliga tider!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj på bilden sr det ur som om du har page.. håret... grymt snyggt.. du skull nog passa i dt <3

2011-12-30 @ 23:05:14
URL: http://miccawhite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback